25 Mart 2010 Perşembe

Kime ne?

Biz toplum olarak ne kadar ilgilenmememiz gereken konu varsa ilgileniriz, ne kadar gereksiz ayrıntı varsa bizim için vazgeçilmezdir, herşeyi merak ederiz değil mi, bilhassa insanların özel hayatlarını  ?  Arkadaşlar, kardeşler, büyüklerimiz kendinizle ilgilenin, kendinize bakın, bir kereliğine olsa da önce kimseyi kendinizle kıyaslamayın herkesin hayatı, hayata bakış açısı farklıdır, yaşadıkları ve yaşanmışlıkları ayrıdır, ailesi, eğitimi, elindeki fırsatları farklıdır bu nedenle insanlar farklı hayatlar yaşar, kadere inanıyorsanız insanların kaderleri de farklı yazılır.
Bırakın sağı solu, kimin nesi varsa güle güle kullansın, kim ne kadar çok seviliyorsa bırakın sevilsin veya nefret edilsin, kendinize bakın .
Karacaoğlan' ın herkes tarafından bilinen bir sözü vardır, '' Ben güzele güzel demem güzel benim olmadıkça'' Bu sözü sıkça kullandığım için burada da yazmak istedim, aynı şekilde kötü, hoş olmayan şeyler içinde geçerli. Beni ilgilendirdiği ölçüde konuya yada olaya müdahil olurum, eğer yardımım dokunacaksa, birşeyler için çözüm olacaksam, sonuna kadar destek olurum her konuda ama beni ilgilendirdiği kadar...
Modern yaşamın vazgeçilmez kurallarından biri de insanların birbirlerinin hayatlarına duyduğu ve duyması gereken saygıdır.
Saygı, sevgi hayatta sahip olduğumuz en önemli iki anahtardır, her kapıyı açarlar.Ne diyeyim, çilingire muhtaç olmamak dileğiyle...
Seygiler,
Sibel' den inciler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder