3 Şubat 2010 Çarşamba

Ametist ve Migren

Beni yakından tanıyan herkes migrenim olduğunu bilir. Bilir diyorum, çünkü, başım ağrıdığı günlerde dünyayla olan ilişkim kesilir, tüm programlarım iptal edilir.Ağrım geçince yaşama kaldığım yerden devam ederim.
Migrenimin geçmesi için bir çok tedavi yöntemini denedim. Akupunktur, türlü ilaç tedavileri, bitkisel karışımlar ve masajlar. Gerek Türkiye' de gerekse yurtdışında bir çok çare aradım. Şu anda doktorumun kontrolünde bir ilaç kullanıyorum . http://www.sertmineralstones.com/ adresinden bana en çok yöneltilen sorulardan birine burada da bir kez yanıt vermek istiyorum. Migren tedavisinde ametistin etkisi en çok sorulan sorular arasında... Benim her zaman cevabım doktor kontrolünde ilaçlarınıza devam etmeniz tabii ki... Ametist bir parçayı her gün düzenli olarak alnınızda 3. gözünüzde bir kaç dakika tutun, aynı zamanda bir parça ametisti yattığınız yastığın altına koyun. Ve deneyin. Eskiden her lodostan önce ve lodos boyunca meteorolojiden önce Lodos tahmininde bulunurdum. Çünkü, başım ağrımaya başlardı. Ametist kullanmaya başladığımdan beri başım artık kolay kolay ağrımıyor. Migren ataklarımın sıklığı azaldı. Eskiden ayda 3 kere başım ağrıyorsa, artık 1 kere ağrıyor. Bu yüzden migreni olan herkese gönülden tavsiye ediyorum. En azından ağız yoluyla hiçbirşey almadığınız için son derece güvenli. Sonuçta,ametist ve diğer taşlarda birer mineral. Kullandığımız ilaçların hepsi de mineral içermektedir. Yani farklı bir şey değil...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder