23 Şubat 2010 Salı

UMUT...

Ne kadar önemli bir kelime '' Umut'' . Bir kerede ağızdan çıkıyor, ama ne kadar büyük anlamlar yüklü bu kısacık kelime üzerinde.. Deneyin, ölçün ne kadar önemli bir kelime olduğunu. Nasıl ölçeyim derseniz, ben size anlatayım. Canı sıkkın, omuzlarında taşayamayacağı yükler olduğunu düşünen, gözleri kısık kısık bakan, gülsem mi gülmesem mi diye düşünen, çaresiz olduğunu söyleyen insanlara yanlızca UMUT deyin, devamını getirin, ölüm dışında herşeyin çaresi vardır.
Olumlu düşünen, güzel hayaller kuran, insanların iyiliğini gönülden isteyen, kendi elindekilerin kıymetini bilen, samimi ve İYİ kalpli insanlar bir gün ödüllendirileceklerdir. Diyeceksiniz ki, ben iyi kalpli bir insanım neden ödüllendirilmedim hala? Bir düşünün bakalım, kaç kez çok zor durumda iken son anda bir şey oldu ve o zor durumdan kurtuldunuz? Kaç kez istediğiniz şey tam zamanında gerçekleşti? Kaç kez Yaşasın sonunda başardım! ya da Sonunda atlattım! dediniz? İşte bunlar, iyi kalpli insanların hayattan aldıkları ödülleri... Daha alınacak çoookkkk ödül vardır, sırada alınmayı bekleyen....
Bir yerlerden hatırladığım ve ara sıra tekrar ettiğim bir söz vardır. Nereden okuduğumu ve nasıl aklımda kaldığını bile hatırlamıyorum ama kaydetmişim beynimin bir yerlerine. ''HER KIŞIN ARDINDAN BAHAR GELİR''  Bu sözü ihtiyaç duydukça tekrar edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder